W dniu 15 lutego br. w Operze Krakowskiej odbyła się Małopolska Konferencja Publicznych Służb Zatrudnienia, organizowana przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie we współpracy z Powiatowymi Urzędami Pracy z Małopolski.
W czasie konferencji wręczono Medale za Długoletnią Służbę zasłużonym pracownikom urzędów pracy nadane na wniosek dyrektorów urzędów pracy przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Andrzeja Dudę. W imieniu Wojewody Małopolskiego Łukasza Kmity odznaczenia wręczył wicewojewoda Ryszard Pagacz.
Wyróżnienia otrzymali także pracownicy Powiatowego Urzędu Pracy w Limanowej:
Medal złoty:
W czasie konferencji wręczono Medale za Długoletnią Służbę zasłużonym pracownikom urzędów pracy nadane na wniosek dyrektorów urzędów pracy przez Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Andrzeja Dudę. W imieniu Wojewody Małopolskiego Łukasza Kmity odznaczenia wręczył wicewojewoda Ryszard Pagacz.
Wyróżnienia otrzymali także pracownicy Powiatowego Urzędu Pracy w Limanowej:
Medal złoty:
- Edyta Wojcieszczak – specjalista ds. programów,
- Małgorzata Zboś – starszy inspektor powiatowy,
Medal srebrny:
- Tomasz Golonka – specjalista ds. rejestracji,
- Joanna Król – specjalista ds. rozwoju zawodowego,
- Ewa Kuzar – pośrednik pracy,
- Dorota Liptak – pośrednik pracy.
Podczas konferencji odbył się również finał konkursu o „Małopolską Nagrodę Rynku Pracy 2023" organizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie i Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie. Nagroda jest przyznawana pracodawcom inwestującym w podnoszenie kwalifikacji pracowników, a także sprzyjającym godzeniu życia zawodowego z prywatnym. Lauretami Małopolskiej Nagrody Rynku Pracy 2023 zostali: KaliMili Centrum Rozwoju i Zabawy, Energylandia i Smay. Nagrodę Specjalną otrzymał Andrzej Wiśniowski, założyciel i właściciel firmy Wiśniowski Kapituła dokonała również rozstrzygnięcia Plebiscytu „Mikro Firma za rogiem 2023" – wyróżnienie w tej kategorii otrzymała Pani Monika Wajda, właścicielka firmy Beauty Atelier z Limanowej.
Spotkanie zakończyło się panelem dyskusyjnym „Nic o nas bez nas – jak poprawić doświadczenia Klientów z różnymi potrzebami w instytycjach publicznych?".